Why every brand needs their own webshop

11. Juli 2022

YouTube

Mit dem Laden des Videos akzeptieren Sie die Datenschutzerklärung von YouTube.
Mehr erfahren

Video laden

Episode 4 of 10 – Why every BRAND needs their own WEBSHOP.
50% of manufacturers are still weighing the pros & cons if a webshop is the right thing to do. The other 50% are under-utilizing their webshop’s potential. This will help you to improve your situation.

It does not matter if you are a B2C or a B2B company.

Your OWN WEBSHOP can be much more than an additional sales channel:

  • There is no way of getting closer to your CUSTOMERS.
  • It is your best source of generating DATA about your customers‘ preferences.
  • You get the chance to INTERACT with your most precious asset – your customers, who are willing to pay for your products and services.

AND:

  • It is so much easier to improve your offering if you get immediate and direct FEEDBACK from your customers.
  • You just have to implement processes that enable your organization to LEARN from this feedback and to ADAPT to it.

This is where I can help you.

Contact me to get a free ASSESSMENT of your current sales channel approach.

Weitere Artikel

Verhandlungstraining für Microsoft

Verhandlungstraining für Microsoft

"Besser verhandeln - mehr erreichen" - unter diesem Aufhänger habe ich letzte Woche bei Microsoft eine Gruppe von Vertriebsmitarbeitern trainieren dürfen.Das zweitägige Intensivtraining habe ich im Auftrag von En GardE Verhandlungstraining im deutschen Hauptsitz von...

mehr lesen
VARIABLE VERGÜTUNG im Vertrieb bringt gar nichts

VARIABLE VERGÜTUNG im Vertrieb bringt gar nichts

Vor allem dann, wenn die Ziele viel zu hoch angesetzt werden. Ziele dürfen NICHT unrealistisch sein. Und Leistung muss angemessen vergütet werden.Im Vertrieb kann Leistung exakt gemessen werden. Somit macht es definitiv Sinn, Ziele zu setzten und deren Erreichung zu...

mehr lesen
Newsletter

Nichts verpassen – und über meine aktuellen Beiträge & Publikationen auf dem Laufenden bleiben.